Saturday 4 July 2020

Brand New Mary Kay UV Defense Lotion SPF 50+


Assalamualaikum & morning!

APA?? Produk baru lagi?? 

Oh yesss! Defense Lotion kali ni atau nama mudahnya sunblock adalah untk menggantikan suncare Mary Kay dulu.


Ni sunblock yang lama warna oren. Kalau you all pernah try sunblock ni mesti you all tahu tesktur dia rasa sticky sikit, which is common untuk sunblock dengan SPF yang tinggi. Tapi yang sunblock baru ni tak sticky lagi, and paling best dia ada dua jenis formula untuk disesuaikan dengan jenis kulit masing-masing. 

1. UV Defense Lotion


Lotion type ni untuk yang kulit kering and dia ada moisturizing effect, sebab biasanya kalau kulit kering akan mudah merekah & merah-merah bila berjemur. So lepas ni kita tak payah risau nak main tengah panas bila ada sunblock yang sesuai kan.

2. Sheer UV Defense Milk

Yang milky ni pulak combination / oily and dia ada two ways UV protection. Tak sticky so takdelah kita rasa rimas & melekit bila beraktiviti tengah panas. 

Dua-dua formula ni sesuai pakai dekat badan juga, jadi boleh mandi laut tanpa risau ~

Bila nak pakai SPF50?

Bila kita buat aktiviti yang banyak terdedah kepada matahari macam pergi pantai, hiking, bersukan tengah panas, berkawad, kerja site, etc. Kalau takde aktiviti hardcore macam yang disenaraikan, spf 15-35 dah cukup. Apa-apa pun boleh refer pada beauty consultant anda untuk tahu spf yang sesuai ataupun boleh refer pada saya kalau belum ada beauty consultant~

To contact me, please click👇👇

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc


Saya tidak bersetuju sama sekali dengan pembelian melalui Lazada, Shoppee, Lazada & online store yang lain. Kami beauty consultant dilarang keras untuk menjual melalui medium berikut kerana Mary Kay mempunyai ratusan produk dan setiap satu daripadanya memerlukan consultation yang tepat. Anda akan menafikan hak pelanggan untuk mendapatkan konsultasi dari beauty consultant bertauliah dan juga “90 Days Satisfaction  Guarantee”. Sila dapatkan produk Mary Kay dari beauty consultant yang sah dan tidak menyalahi undang-undang syarikat.

No comments:

Post a Comment