Saturday 11 July 2020

Mary Kay Blending Sponge Review


Assalamualaikum & morning!

Apa pulak dah yang baru dari Mary Kay kali ni??

Benda best lagi~

Kali ni Mary Kay keluarkan blending sponge pulak, ala-ala beauty blender tapi lagi comel size dia. Funtion dia? As the name suggests, untuk blending. Biasanya kita blend foundation, tapi boleh jugak gunakan sekali untuk blend concealer, contour and baking. 


Saya baru cuba blending sponge ni for the first time semalam, and saya sagat impressed sebab dia blend foundation dengan sangat laju & sekata. Ibarat macam suntik foundation tu dalam kulit tau. Serious talk! Masa saya pakai foundation tu saya terlebih letak dekat bahagian muka sebelah kiri, tapi amazingly walaupun finishing tebal tapi tetap nampak sebati! Kalau tak percaya jom tengok live video saya first time cuba blending sponge Mary KayπŸ˜‡

πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡
Click untuk tengok live review saya

Lepas buat video tu serius saya rasa lama tak boleh move on dengan finishing diaπŸ˜‚ flawless and muka nampak moist and nampak sihat glowing. Saya kalau dah bercerita haa macam nilah gaya dia hehe. Lagi satu yang saya suka pasal blending sponge ni sebab size dia yang comel and muat masuk makeup bag saya, jadi mudah nak travel. Bulan ni ada promo boleh dapat free blending sponge tau. Haa nak tau meh whatsapp~

To contact me, please clickπŸ‘‡πŸ‘‡

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc


Saya tidak bersetuju sama sekali dengan pembelian melalui Lazada, Shoppee, Lazada & online store yang lain. Kami beauty consultant dilarang keras untuk menjual melalui medium berikut kerana Mary Kay mempunyai ratusan produk dan setiap satu daripadanya memerlukan consultation yang tepat. Anda akan menafikan hak pelanggan untuk mendapatkan konsultasi dari beauty consultant bertauliah dan juga “90 Days Satisfaction  Guarantee”. Sila dapatkan produk Mary Kay dari beauty consultant yang sah dan tidak menyalahi undang-undang syarikat.

No comments:

Post a Comment