Monday 27 July 2020

Kelas Makeup Semenyih

Assalamualaikum & morning!

Fuhh baru sempat update blog hari ni~ 
Akisahnya minggu lepas saya ada buat kelas mekap dengan adik berdua ni, gigih depa drive dari Senawang walaupun saya offer untuk ke tempat depa. Dua-dua request untuk belajar advanced makeup yang termasuk shading, baking, contour, etc. Jom tengok hasil dia😍

Ni si kakak, Amie. Amie ni jenis yang warm undertone, so dia sangat cantik bila guna warm & earth colour. Yang bab kening tu takpe, boleh improve lagi kalau rajin practise, yang penting dah belajar teknik yang betul ikut jenis kening masing-masing.


Guna my favourite eyeshadow - Oh Honey! 
Saya suka sangat dengan eyeshadow ni tau sampai almost hari-hari dok pakai dia je~

 
Ni pulak adiknya, guna colour yang lebih romantic~


 
Ni pulak eyeshadow yang paling hot selling - Glowing Rose. Tengok warna dia yang aumm pun dah boleh agak kan kenapa dia jadi hot selling😁

Jadi begitulah secara ringkasnya mengenai kisah kelas mekap saya dengan adik berdua ni. 100% menggunakan produk Mary Kay. Kalau you all berminat nak join kelas mekap dengan saya ataupun nak join free beauty class, jangan segan contact saya naa. Click je talian hayat dekat bawah~

To contact me, please click👇👇

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc

No comments:

Post a Comment