Sunday 20 September 2020

Brand New Mary Kay Naturally Review

Assalamualaikum & morning!


Fuyooo ada skincare baru lah, and kali ni nama set dia tak lah berbelit sangat nak menyobutnya macam sesetengah produk lain😂 Nama dia Naturally. Specifically designed for those with sensitive skin. Jadi kalau you all ada kulit yang fragile ataupun merupakan bekas pengguna produk high chemical, memang highly reccomended guna Naturally ni. Jom tengok setiap item dia😍

1. Naturally Purifying Cleanser

Tesktur dia creamy and very mild, kena letak atas kapas dulu, basahkan muka then gosokkan cleanser seluruh muka. So kulit yang sangat sensitif pun sesuai gunakan cleanser Naturally tanpa risau yang dia akan irritate skin. And of course, macam cleanser2 lain dalam Mary Kay yang ni pun takde buih.

2. Naturally Exfoliating Powder

Yang ni syiokkk and lain dari yang lain, first time Mary Kay keluarkan exfoliating powder. Kena mix dengan air, then gosokkan dekat muka buat macam scrub. Walaupun berfungsi macam scrub, tapi dia buat kerja dia dengan sangat gentle, yelah dah nama pun untuk sensitive skin kan.

3. Naturally Nourishing Oil

Berfungsi untuk soothingkan kulit, biasanya kulit sensitive ni suka naik rashes macam saya time balik kampung, so masa tu kena pakai skincare yang manja-manja je. Nourishing Oil juga pastikan kulit sentiasa hydrated, sebabkulit sensitive mudah hilang lembapan. Let say kalau you pengguna advanced skincare dalam Mary Kay macam saya😁, boleh add on Naturally Oil ni sebab dia takan kacau kita punya current skin regime. 

So itulah secara ringkasnya mengenai skincare set terbaru dari Mary Kay. Ingat tau dekat Mary Kay kita ada lebih 200 produk untuk disesuaikan dengan masalah kulit masing-masing. So make sure anda dapatkan prosuk Mary Kay dari beauty consultant yang bertauliah tau bukkanya dari Soppe, Lazada, Corousell, etc. Sayangla nanti you all tak dapat consultation lepas tu taj dapat 90 Days Satisfaction Fuarabtee pulak huhuhu.


To contact me, please click👇👇

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc

No comments:

Post a Comment