Thursday 21 November 2019

Skincare Class di Lenggeng

Assalamualaikum & morning!


Memandangkan lighting sangat on point, marilah kita mulakan entry dengan sekeping selfie. Sebenarnya hari ni saya nak share yang kami ada buat skincare class dekat Pusat Internet Desa Lenggeng, which saya sangat impressed tengok kemudahan pusat internet ekat sini dengan deco yang modern and stylish. Barulah merangsang mood nak cari ilmu kan.



Sebenarnya ini bukanlah skincare class saya, tapi saya bantu BC saya untuk conduct skincare class dengan kenalan dia yang jugak staf dekat pusat internet tu. Sebenarnya tanggungjawab recruiter untuk ajarkan skill conduct skincare class kepada BC supaya dia faham flow & confident untuk buat skincare class sendiri selepas ni. In case recruiter jauh dengan BC, director jugak boleh tolong ajarkan, macam saya dah mention sebelum ni Mary Kay takkan biarkan kita terkontang-kanting. Alhamdulillah session hari tu berjalan lancar walaupun ada jugak few times pengunjung datang nak print, ak guna internet etc. Tapi kita chill je gelak-gelak~


After the class, meh kita fully utilize the lighting and selfie lagi๐Ÿ˜. Tini ni sebenarnya BC saya yang baru beberapa bulan join, asalnya sebab nak grab makeup set untuk diri sendiri. Tapi dalam dia sharing santai-santai pasal produk, tetiba ada yang merisik pulak. And bulan ni saja Tini dah berjaya dah dapat customer baru. Tengoklah, dari nak pakai sendiri je tetiba ada orang cari tau. Macam tulah nasib kebanyakan BC, mula-mula nak guna sendiri pastu ada orang tanya lepas tu ehhh terjual pulak ehh lepas tu terdapat duit lebih pulak. Siapa suka macam tu?๐Ÿ˜

Okay sekian saja coretan pendek saya hari ni. Kalau you all rasa berminat untuk menjadi beauty consultant secara part time or full time, boleh contact saya untuk risik2. Saya tak janji bulan bintang sebab usaha tu datang dari diri sendiri, tapi one thing for sure you all akan dapat online & offline coaching non-stop. Resources, mentor semua dah ada, tinggal nak gerak atau tak je๐Ÿ˜‰

                                       To contact me, please click๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡


Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc









No comments:

Post a Comment