Monday 27 April 2020

Aktiviti Unit Di Kala PKP

Assalamualaikum & morning!

Menjelang hari ke-42 PKP, hari ke-5 Ramadhan. Luar biasa sungguh puasa kali ni. And memandangkan tak boleh keluar, kami dari Glamorous Bee unit banyak rancang aktiviti bersama walaupun berjauhan. Yang penting dekat di hati gituuu~

Antara aktiviti yang kami buat bersama ialah stay at home poster. Dah pakat dah nak pakai baju warna apa dengan tudung warna apa kan. Can you spot me?? Hint : yang ada bunga tu hehe. Jadi activity ni juga bertujuan untuk menyokong PKP yang sedang berlangsung sekarang. Stay strong everybody!

Selain tu, kami juga ada aktiviti yang lebih daring which is buat TikTok video😂 nope dia
bukanlah video terkinja-kinja macam you all bayangkan tu, tapi kami buat #DontRushCallenge. Maybe ada some of you tahu tentang #DontRushChallenge, tapi untuk yang tak tahu tu you all boleh tengok video dekat bawah dah boleh faham. 

My first TikTok video ever kikiki,,,setelah berpeluh-beluh buat video berdurasi 15 saat sajoo saya memutuskan bahawa saya memang tak layak jadi pelakon. Nampak je macam  simple tapi beribu takes jugak nak siapkan video ni, nampak sangat amatur kan.

#DontRushChallenge for Galmorous Bee Unit. Semua make menggunakan Mary Kay of course😃

Itulah unit kami yang memang tak pernah sunyi dari activity, this is how we are connected. Kawalan pergerakan bukanlah kawalan usaha. Takde alasan PKP tak boleh buat bisnes sebab rezeki Allah tu luas, lagipun sekarang semuanya di hujung jari. In fact bulan ni saya agak banyak dapat customer baru walaupun tak keluar rumah jadi jangan risau, PKP atau tak PKP Allah tu melihat kepada usaha kita. 

Rasa bosan duduk rumah tak buat apa-apa, ataupun rasa nak ambil peluang PKP ni untuk menjana extra income boleh contact saya. Yesss boleh work from home je sebab delivery and stock semuanya Mary Kay uruskan. Ongoing education melalui Zoom, Telegram, Whatsapp group, etc. Semua dah ada, tinggal nak buar atau tak je. Saya akan bagi contoh diri sendiri je, sebelum Mary Kay saya tukar bisnes macam tukar baju😂 , tapi sekarang dah masuk tiga tahun dengan Mary Kay. Jadi dari situ dah boleh judge kan😊

To contact me, please click👇👇

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc


Saya tidak bersetuju sama sekali dengan pembelian melalui Lazada, Shoppee, Lazada & online store yang lain. Kami beauty consultant dilarang keras untuk menjual melalui medium berikut kerana Mary Kay mempunyai ratusan produk dan setiap satu daripadanya memerlukan consultation yang tepat. Anda akan menafikan hak pelanggan untuk mendapatkan konsultasi dari beauty consultant bertauliah dan juga “90 Days Satisfaction  Guarantee”. Sila dapatkan produk Mary Kay dari beauty consultant yang sah dan tidak menyalahi undang-undang syarikat.

No comments:

Post a Comment