Monday 6 April 2020

Keledek Inspired Makeup

Assalamualaikum and morning!

You all breakfast makan apa hari ni? Saya dengan excitednya makan cucur keledek yang panas & garing😋 Makanan kampung jugak yang memikat. And breakfast saya jugak boleh jadi inspiration untuk buat makeup look😂

Cekodok legend, sampai sekarag still terasa kegaringan and kehangatan dia~

Ni pulak keledek look dalam jarak dekat, jadilah kan hahaha

Sebenarnya dia ala-ala purplish pinkish look tapi macam cliche sangat kan, so kita tukar lah jadi Keledek Inspired Makeup. Nak buat makeup look keledek ni taklah susah mana and tak perlukan banyak barang pun, basically kalau ada satu palette Sweet Plum ni dah cukup. Cuma saya sangat committed dengan warna-warna keledek so saya letak warna pink Glowing Rose dekat crease.
Ini sajoo dah cukup, warna pink dekat crease boleh ganti dengan Golden Mauve (warna ala-ala brown, dua dari kiri)

Anyway sebenarnya saya ada buat tutorial video nak bagi you all faham, so enjoyyy~

Comot sikit-sikit tu you all abaikan jelah ya, maklumlah saya tak nampak sangat dalam phone. Doakan saya dapat beli camera canggih and set up studio sendiri nanti Amin...

Kalau you all berminat nak dapatkan full set makeup Mary Kay, bulan ni ada promo tau😉

To contact me, please click👇👇

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc


Saya tidak bersetuju sama sekali dengan pembelian melalui Lazada, Shoppee, Lazada & online store yang lain. Kami beauty consultant dilarang keras untuk menjual melalui medium berikut kerana Mary Kay mempunyai ratusan produk dan setiap satu daripadanya memerlukan consultation yang tepat. Anda akan menafikan hak pelanggan untuk mendapatkan konsultasi dari beauty consultant bertauliah dan juga “90 Days Satisfaction  Guarantee”. Sila dapatkan produk Mary Kay dari beauty consultant yang sah dan tidak menyalahi undang-undang syarikat.

No comments:

Post a Comment