Saturday 5 June 2021

Dahsyatnya Solat Awal Waktu

Hai & salam semua,

Few months ago, saya cuba latih diri untuk solat awal waktu. And mashaallah betul lah orang kata dahsyat betul effect bila jaga waktu solat - time tu rezeki sangat menderu-deru dan sangat smooth. Saya tak ingat sangat semua benda yang jadi sebab dah almost setahun, tapi saya ingat bulan tu ada dapat kelas mekap dgn ramai guests so dalam sehari banyak ratus saya dapat. And bulan tu jugak saya dpt jual set Youthfinity - set yg paling mahal dlm mary kay yg mana serum saja mencecah Rm599 sebab tu saya tak sangka dapat jual set Alhamdulillah~

Tapi biasalah manusia mudah lupa, mudah alpa. Sejak bulan lepas saya rasa jauh dengan Tuhan, nak beribadat sangat liat. Solat wajib pun sometimes betul-betul hujung😢

So saya decide nak berubah, and start dgn jaga basic semula (solat on time). Mashaallah Allah bg on the spot, hari closing tu berpusu-pusu bc mintak tolong submit order & commission saya dpt untuk bulan tu almost 4 kali ganda dari amount yg saya expect akan dpt Allahu😭

And dlm 2,3 hari lepas yg dah lama berhutang dgn saya dah bayar balik. And production pun dah nampak laju walaupun baru 3hb. Syukur Alhamdulillah~ magic solat awal waktu ni memang dahsyat, jom kita sama-sama improve solat kita💓

No comments:

Post a Comment