Friday 18 May 2018

My Skin Journey

Assalaualaikum & morning!

.

Alhamdulillah dah menjelang hari ke-3 kita berpuasa. Entry hari ini sebenarnya adalah untuk memenuhi request BC saya yang tanya pasal skin journey saya. Lepas tu saya terfikir, why not share dengan orang lain jugak kan. Jadi saya dah gigih korek gambar lama, compile dan buat editing dengan insta story, so biarkan gambar berbicara😁.














.


.


Nak tengok muka selepas??

.

.

.

.










Gambar terbaru diambil - muka memang tak sempurna tapi suka skin texture dah banyak perubahan

So basically itu apa yang saya dapat dalam tempoh sethun berMary Kay. Mary Kay tak pernah janji cantik dalam masa 7 hari. Nak kulit cantik memang take time, ecspecially kalau nak improve skin texture. Kalau setakat nak mencerah balik ke kulit asal mungkin boleh dalam masa 2 minggu. Perlukan advise untuk kulit anda? Saya sedia membantu😃.

To contact me, please click👇👇

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc

No comments:

Post a Comment