Monday 21 May 2018

A Memorable Day

Assalamualaikum & morning! Alhamdulillah masuk hari ke-5 berpuasa, selamat menunaikan ibadah puasa buat semua umat Islam. Btw, sebenarnya dah lama saya nak share pasal antara saat-saat terindah dalam Mary Kay tapi biasalah, kekangan masa. Malas nak bagi intro panjang-panjang jom kita jump to story terus.

Unit meeting kali ni juga dibuat sebagai Recognition & Celebration Day ahievers. Tema Glitters & Bling gittew~

Macam biasa akan dimulakan dengan kata-kata aluan oleh Director saya yang comel ni

 Haruslah belanja selfie satu ngeee~

Ada game pemanas badan dulu tau, basically game ni untuk menguji daya fokus diri kita


Sharing from mentors, tips & tricks for online business. Banyak sangat dapat input berguna ecspecially yang buat bisnes Mary Kay sambil bekerja, memang banyak bergantung keada online medium. 


Dah start dah upaca penyampaian hadiah untuk acheievers yang on track Ladder of Success

Saya pun dapat jugak hee~


Inialah moment terindah saya bersama Mary Kay, bila di'crown'kan sebagai Queen of Personal Sales

Video sharing dari saya - always put Allah first😃

Welfie satu kaleyy sebelum balik. Sebelum tu lunch sama-sama dekat Secret Recipe😋

Ahamdulillah one of my dreams come true. Dulu saya tak pernah terfikir yang diri ini berpeluang menjadi Queen, tak pernah terfikir pun akan mencecah Emerald (the highest level in Ladder of Success) walaupun sekadar on track. Mary Kay betul-betul buat saya rasa "alive" dengan impian, percaya apa yang kita mahu. Bila orang tanya apa rahsia saya saya sampai jadi Queen, saya akan cakap "takde rahsia pun". Just ikut apa yang diajar. Ilmu dalam Mary Kay mengalir seperti air deras, that's why I stay with Mary Kay💓.


To contact me, please click👇👇

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc

No comments:

Post a Comment