Thursday 24 May 2018

Let's Go Cruise!

Alhamdulillah, syukur Ya Allah kerana saya berjaya bergelar sebagai Cruising Beyond Red achievers. Dapat tau berita baik ni masa hari Jumaat, time saya dalam kereta tengah keluar dengan kawan. Bergenang jugak lah air mata kegembiraan.


Nahh nampak tak nama saya yang sebesar hama tu๐Ÿ˜‚. Tapi happy jugak sebab first time nama masuk Applause - April edition


Ambik feel dulu~

.

.

.



.

So inilah cruise yang kami akan naik nanti - Superstar Libra Cruise

Tak sabar nak berendam saya dah siap-siap beli swimming suit muslimah tau


Ini jelah yang saya dapat share setakat ni lain-lain gambar kena tunggu pergi sana dulu. Sebenarnya sebak sebab dapat tahu achieve Cruise challenge ni sebab awal-awal saya banyak ketinggalan and macam dah takde harapan dah nak completelan challenge. Dari 6 bulan tempoh yang diberikan oleh Mary Kay, bulan ke-5 baru saya bangkit balik cuba usahakan Cruise challenge tu. Alhamdulillah berjaya.

And satu lagi sebab kenapa saya sangat sebak, saya ni dah 5 tahun tak melancong. Family memang jenis tak melancong and planning untuk melancong dengan kawan-kawan selalu tak menjadi sebab saya ni kedekut masa & kedekut duit haha. Tapi betul lah, duit & masa banyak dilabur & dileburkan dalam bisnes-bisnes yang gagal dahulu. Tapi sekali Allah balas dengan free trip atas cruise mewah dengan layanan 5 star. Syukur Alhamdulillah.

FYI, saya buat cruise challenge ni sebagai part timer sahaja. And kebanyakan yang achieve challenge ni dalam GB future area pun masih bekerja & buat Mary Kay sebagai sampingan sahaja. Takde alasan takde masa kalau kita betul-betul nak buat. Kalau anda berminat untuk buat Mary Kay sebagai bisnes sampingan ataupun full time, I'm here to help :).


To contact me, please click๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc

No comments:

Post a Comment