Wednesday 16 May 2018

Skincare Class di Putrajaya

Alkisahlah 4 May hari tu, kami mendapat invitation untuk buat Basic Makeup Clas dengan secretaries yang gorgeous sempena Bengkel Pembinaan Imej Setiausaha Berkaliber. Hari tu hari yang agak mencabar jugak sebenarnya sebab last-last minute tiba-tiba BC saya tak dapat join sebab ada kematian. We all dahlah cukup-cukup je. Bila sampai pulak dugaan lagi, dah jumpa bangunan Kementerian Pembangunan Wanita tapi bila nak nak cari parking tu fuhhh...dahsyat betul. Kena pusing bulatan Kayangan, lepastu lintas traffic light then lalu jalan kecil antara bangunan peguam dengan apa entah lupa dah nama satu bangunan lagi tu. And bukan saya sorang saja tapi most of the consultants yang datang hari tu sesat. Last-last terjumpa dengan lawan unit saya, Anna and kami plan drive beriringan and tanya-tanya orang. Finally jumpa pun tempat parking tapi masuk dalam basement tu berpusing lagi nak cari parking yang untuk Kementerian Pembangunan Wanita, kakak RELA suruh cari parking yang colour purple sebab basement tu gabungkan parking 3 bangunan serentak. Dahsyat kan? Dalam rasa renyah tu terselit kekaguman dekat infrastruktur Putrajaya. 

Haa nilah saya hari tu beranikan diri pakai tudung jenis macam ni sebab dulu rasa tembam

Segala harta karun yang diangkut setiap kali ada skincare / makeup class


Salah seorang consultant unit kami, Kak Zira yang dah mencecah 29 tahun wow~

Kak Norish (Red Jacket) ni dah masuk 41 tahun woww~


Dengan guest saya yang seramai 7 orang (ada tak sempat bergambar). Mula2 nak engsan jugak handle 7 orang sebab kan BC saya tak dapat datang tapi Alhamdulillah, everything went well.

Dengan sebahagian sisters Glamorous Bee yang sama-sama sesat hari tu๐Ÿ˜‚

Sebab background cantik kan, haruslah kita ambil gambar banyak2 hokss

Overally, memang hari yang memenatkan lagi-lagi makeup class start pukul 3.00 pm. Tapi semua tu akan terbayar bila saya tengok excitednya muka guests bila nampak muka dah berubah, ecpecially yang jarang melawa. Jadi siapa yang beminat nak join skincare atau pun basic makeup class, jangan malu-malu untuk contact i. Kita ajar macam mana nak cantik dengan mudah.


To contact me, please click๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc


No comments:

Post a Comment