Thursday 10 May 2018

Glamorous Bee Newsletter

Assalamualaikum & good morning everyone!

That's a wrap for February & March!
Alhamdulillah masih lagi tersenarai dalam Glamorous Bee Newsletter Edisi Febuari & Mac.




On track for the highest star in Ladder of Success (LOS) - Emerald

Pencapaian terbesar setakat ni dalam Mary Kay, Alhamdulillah berjaya menjadi Queen pada bulan anniversary saya yang setahun dengan Mary Kay

Last fight sebelum bergelar Star Consultant Quarter 3

Alhamdulillah officially a Star Consultant and LOS achiever (Ruby)

Ni hadiah dari company untuk Ruby achievers

Handbag ni sangat convenient nak simpan barang Mary Kay saya yang tak pernah surut tu and bila travel, boleh sumbat telekung, botol air & mekap sekali.

Asma Najwa (Wawa) tu BC saya and dia berjaya on track Sapphire dalam tempoh tak sampai sebulan woww~

Kalau dah on track LOS sah-sah lah Wawa juga akan achieve New Consultant Bonus 1 hadoii banyaknya hadiah Wawa ni dapat.


Saya yang awalnya join Mary Kay sebab nak suka2 jual lipstick tak sangka boleh jadi serius macam ni. Bila kali terakhir kita dapat bergelar achievers? Bila kali terakhir dapat reward atas pencapaian kita? Bila kali terakhir dapat hadiah selain dari husband/bf atau family members bagi?


Dengan Mary Kay, saya dapat reward setiap bulanSaya rasa sense of achievement dengan Mary Kay, saya rasa hidup. Paling manis bila salah seorang consultant saya yang merupakan sahabat zaman belajar jugak tersenarai dalam Newsletter. She's just a "one month old" consultant bila dapat recognition dalam BG newsletter.

Saya dapat semua ni hanya dengan buat Mary Kay secara part time. Ada tak yang sukakan rewards & recognition macam saya? 

To contact me, please click๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc




No comments:

Post a Comment