Wednesday 30 May 2018

90 Days Satisfaction Guarantee

Pernah tak you all pergi kedai, beli barang lepas tu tak suka then nak pulang balik. Mau kena maki kan haha. Tapi dekat Mary Kay boleh, walaupun dah guna kita masih boleh tukar under 90 Days Satisfaction Guarantee. 

Biasa customer terkejut bila saya follow up and cakap if tak berkenan or ada masalah boleh tukar. Walaupun dah guna tau. Sebab Mary Kay sangat mementingkan kepuasan pengguna. Kalau beli foundation tiba-tiba rasa kelabu, boleh tukar dengan shade lain yang lebih gelap. Kalau tak berkenan dengan colour lipstick, boleh tukar dengan colour lain. Kalau guna skincare rasa tak sesuai, boleh tukar. 

Of course ada T&C kan. Barang yang nak ditukar mestilah kuantitinya tak kurang dari 1/4 penggunaan ataupun suku. Warranty valid dalam masa 3 bulan. Mesti simpan invoice atau receipt yang diberikan oleh beauty consultant. Proses dia sangat simple and sangat cepat. Semuanya demi customer tersayang.

Tapi dari pengalaman saya, takde lagi customer yang mintak tukar sebab kita dah consult elok-elok. Dah bagi cuba & rasa sendiri. Kalau yang jauh, kita minta details & product history kalau yang nak skincare. Tak kisah anda jauh atau dekat, beauty consultant yang beretika takkan mengabaikan anda.

Shopping with a free mind with me~


To contact me, please click๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc

No comments:

Post a Comment