Wednesday 5 February 2020

Beauty Class February 2020

Assalamualaikum & morning!

Alhamdulillah permulaan February yang productive, sehingga ke hari ni saya dah buat tiga beauty class and macam biasa setiap session akan memberikan kenangan yang tersendiri dan berbeza. Jom kita mulakan dengan first class saya masa 1 February hari tu, actually dengan kak Mala ni dah set dari tahun lepas bulan September, tapi tragisnya phone saya hilang malam sebelum appoinment kami, jadi saya tak dapat contact dia untuk tanya details location etc. Bila dah jumpa balik handphone and Alhamdulillah semua contact and conversation masih selamat, saya minta maaf and inform apa yang berlaku dekat kak Mala and syukur dia faham. Tapi nak re-schedule balik tu ambik masa jugaklah sebab kak Mala agak busy bila hujung tahun so susah nak cari time yang kami boleh match. But anyway, berjaya jugak mengajar mekap dekat kak Mala and dia excited sangat sampai esoknya practise and hantar gambar dekat saya lagi. Suka cikgu tau hehe. 

With kak Mala at her house~
Haruslah belanja gambar mekap jugak kan๐Ÿ˜€

Fuhh macam tak percaya kan kak Mala ni sebenarnya dah 40-an tapi nampak lagi muda dari saya gulpp

Yang ni pulak adik maneh hasil dari warm chat dekat Tesco masa tu dia kerja as a crew dekat Cool Blog and saya selaku pelanggan tetap Cool Blog sajalah tegur dia bagi flyers untuk invite join beauty class free. Rupanya dia pun memang berminat and masa class saya highlight dekat dia umur muda-muda kita dah kena jaga kulit sebab lifestyle sekarang dengan gadget and aircond memang buatkan kita cepat tua. And adik Wani ni sangatlah suka tengok effect pakai foundation Luminous yang buat muka nampak dewy ala-ala Korean. Ula-mula dia teragak jugak nak try foudation dewy finish sebab takut nampak oily but lepas cuba ehhh, terjatuh cinta pulak hehe. Then pakai blusher and eyeshadow dari palette yang sama sebab session hari tu focus dekat skincare, tapi dia tetap nampak va va va voom! Haa siapa kata kena mekap tebal baru cantik kan.


Ni yang semalam punya, dua beranak nak belajar mekap and this is not my first time dapat duo ibu & anak belajar sekali. Comel bila tengok bonding depa. Tapi sayang takde gambar sangat sebab time dah habis tu dah lewat petang and lighting pun sangat mencemburui. But anyway I had a great time!

Tak rugi join beauty class dekat saya, Inshaallah ada ilmu and tips yang you all boleh aply hingga ke akhir hayat. Lagipun it's FREE Skincare Class, apa yang nak ruginya. So kalau you all berminat untuk join beauty class percuma saya untuk buat practical cara cuci muka, masking, skincare application yang betul, lip spa, basic makeup, etc boleh contact saya ya. Bleh ajak adik, kakak, abang, suami, kawan-kawan join sekali sebab orang kata "the more the merrier". Asalkan yang join nanti semuanya berumur 18 tahun ke atas and tidak mempunyai beauty consultant. Jomsss~

To contact me, please click๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc


Saya tidak bersetuju sama sekali dengan pembelian melalui Lazada, Shoppee, Lazada & online store yang lain. Kami beauty consultant dilarang keras untuk menjual melalui medium berikut kerana Mary Kay mempunyai ratusan produk dan setiap satu daripadanya memerlukan consultation yang tepat. Anda akan menafikan hak pelanggan untuk mendapatkan konsultasi dari beauty consultant bertauliah dan juga “90 Days Satisfaction  Guarantee”. Sila dapatkan produk Mary Kay dari beauty consultant yang sah dan tidak menyalahi undang-undang syarikat.

No comments:

Post a Comment