Sunday 23 February 2020

Skincare Class di UKM

Assalamualaikum & morning!

Banyak activity saya bulan ni, salah satunya skincare class dekat UKM. Saya dah banyak pengalaman buat skincare class dekat university, tapi skincare class kali ni agak berbeza sebab bukan dibuat dalam acara formal macam sealu, instead kami santai-santai je buat dekat bilik staff. 

Beauty session tu kami buat belah malam sebab tunggu guests habis kerja, nak dijadikan cerita pengalaman saya ke UKM memang mencabar. Saya dan adik saya yang kebetulan tengah cuti semester gerak awal dari rumah sebab plan nak makan dekat cafe UKM and solat maghrib dekat sana. Memang Allah nak bagi lebih, dibuatnya hari tu hujan lebat mencurah-curah, sampai ada jalan dekat Kajang yang ditutup and kami kena patah balik haruuu betul rasanya. Lepas tu redah pulak jammed dengan banyak kereta berhenti tepi jalan (saya pun tak faham kenapa). Jadi perjalanan 30 minit jadi 2 jam huhuhu. Sampai ke UKM dah maghrib, and lepastu terus skincare class. Tak sempat pun nak makan and melayan kesedapan cafe UKM. Saya memang excited kalau makan dekat cafe university sebab rasa macam mengimbau kenangan gituu, lagipun dekat U biasanya makanan sedap. Nampak tak obsesi saya dengan makanan hahaha. Kami cuma sempat tapau untuk makan di rumah.
Masking time~

Lepas dah lawa-lawa haruslah tangkap gambar. Kalau skincare class saya focus pada practical skincare and lepatu baru kita proceed kepada basic makeup. Makeup nipis pun dah berseri kalau kulit sihat😄


Penat memang penat, tapi semua tu tak terasa lepas tengok adik-adik happy & bonding sesama depa masa session. Bila sanak saudara and kawan-kawan sendiri yang join, memang riuh. Oh yes saya memang tak sempat mekap and style tudung sangat sebab lepas solat terus rushing ke hostel adik-adik ni. Tapi takpelah, asalkan depa cantik~ Jom siapa nak belajar cantik-cantik dengan saya mehlah arrange skincare class percuma. Whatsapp jer okayy~

To contact me, please click👇👇

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc


Saya tidak bersetuju sama sekali dengan pembelian melalui Lazada, Shoppee, Lazada & online store yang lain. Kami beauty consultant dilarang keras untuk menjual melalui medium berikut kerana Mary Kay mempunyai ratusan produk dan setiap satu daripadanya memerlukan consultation yang tepat. Anda akan menafikan hak pelanggan untuk mendapatkan konsultasi dari beauty consultant bertauliah dan juga “90 Days Satisfaction  Guarantee”. Sila dapatkan produk Mary Kay dari beauty consultant yang sah dan tidak menyalahi undang-undang syarikat.

No comments:

Post a Comment