Monday 3 February 2020

Brand New Lumivie Essence Water Review

Assalamualaikum & morning!

Are you ready for another brand new product?? Yess ada product baru lagi jadi walaupun rasa diri ni belum bersedia, kita kena readykan diri jugak hahaha. So yang terbaru keluaran Mary Kay ni agak lain dari yang lain, nama dia essence water. Uishhh mak aihhh macam SK-II dah bunyinya kan. Nama penuh dia Lumivie Essence Water. Kalau you all perasan dalam set Lumivie takde toner and kita kena outsource toner dari range lain seperti Timewise contohnya. And sampai sudah Lumivie tak keluarkan toner cuma keluarkan essence water je. Function essence water sama macam toner tapi dia lagi advanced. Jom tengok apa function dia. 

Fungsi Lumivie Essence Water;
  • brightening
  • menarik kotoran 
  • melembap
Okay jom kita tengok satu-satu function dia. First, mencerah. Dah nama pun brightening set maka haruslah mencerah from A-Z. Essence water ni dia sedikit pekat, so memang nampak lebih glowing disebabkan dia lagi rich dari toner lain. Second, menarik kotoran. Lepas cleansing, kita apply essence water ni and dia akan menarik lagi lebihan kotoran yang tak habis dengan cleanser, and dia punya tarikan tu memang power sampai you all takkan rasa tersekat-sekat dekat kulit lepas apply essence water, memang bersih! And lastly, melembap. Lumivie range adalah upgrade dari Melacep yang terdahulu, di mana Mary Kay discover formula untuk pencerahan yang tidak mengeringkan and merengsakan kulit. Jadi semua item Lumivie tesktur  & formula dia memang provide kelembapan termasuklah essence water.

Then macam mana pulak nak pakai Lumivie Essence Water? Well, ada dua cara;
  • gunakan cotton pad
  • dap dap terus ke pada muka
Kalau time kita nak remove makeup, gunakan kapas untuk menarik lebihan kotoran and mekap sebab tadi kan dah cerita daya penarik essence water sangat kuat. Kalau waktu biasa pulak you all boleh guna jari dap dap dekat muka sebab bila kita dap, haba dekat  jari akan membantu penyerapan skincare yang lebih efektif. So dua-dua cara pun bagus😃

Lastly, siapa yang patut gunakan Lumivie Essence Water?
  • yang nak cerah
  • yang ada kulit kusam
  • yang ada parut jerawat
  • yang ada jeragat
  • yang suka toner rasa moist and bersih
Maka lengkaplah sudah Lumivie range skincare Mary Kay😎

Nak jadi yang terawal di Malaysia yang gunakan  Lumivie Essence Water and nak antara yang terawal cantik?😀 jangan malu-malu whatsapp saya untuk buat consultation dulu okayy, kalau dah lepas bolehlah try essence water kalau belum lepas takpe, treat skin bagi sihat dulu sebem berLumivie😃

Untuk info lengkap mengenai set lumivie, boleh click sini👉 New Lumivie Set Info

To contact me, please click👇👇

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc


Saya tidak bersetuju sama sekali dengan pembelian melalui Lazada, Shoppee, Lazada & online store yang lain. Kami beauty consultant dilarang keras untuk menjual melalui medium berikut kerana Mary Kay mempunyai ratusan produk dan setiap satu daripadanya memerlukan consultation yang tepat. Anda akan menafikan hak pelanggan untuk mendapatkan konsultasi dari beauty consultant bertauliah dan juga “90 Days Satisfaction  Guarantee”. Sila dapatkan produk Mary Kay dari beauty consultant yang sah dan tidak menyalahi undang-undang syarikat.

1 comment: