Monday 26 April 2021

My Kind of Glow Up



Hai salam semua!πŸ˜€

Saja nak share glow up diri sendiri sejak jaga kulit & belajar teknik mekap yg betul, saya belum kahwin lg so cantik2 utk bg confident sendiri. Mula2 saya belajar mekap dgn niat supaya muka tak nampak hauk sgt & supaya tak malu bila keluar, bukan nak jd over the top pun. Saya cuma nak nampak presentable.

Untuk yang dah kahwin tu, ada hikmah kenapa Allah wajibkan berhias utk suami. Bila kita melawa, secara tak langsung mood kita pun lain & jd lagi happyπŸ˜ƒ berhias yg saya maksudkan dekat sini bukannya mekap 5 inci huhu tak kuasa diriku lagi2 yg ada anak kecik kan. Tapi kalau muka berbedak, pakai lipstick & perfume walaupun dekat rumah pun boleh jd boost up mood kita kan😍

Jom glow up utk diri sendiri & pasangan!πŸ’–

Click link below to contact meπŸ‘‡πŸ‘‡

https://linktr.ee/dylladnan

COD & scan kulit available around Beranang, Kajang, Semenyih, Seri Kembangan, Nilai, Putrajaya, etc

Jom follow saya dekat instagram! Click sini

No comments:

Post a Comment