Saturday 3 April 2021

New Mary Kay Unlimited Lip Gloss Review

 


Hai & salam semua😏

Nak tanya lah, bila sebut "lip gloss" apa yang terlintas dekat fikiran you all? 

Saya sendiri personally memang sangat tak minat lip gloss sebab apa yang saya ingat lip gloss ni adalah something yang melekit & tak selesa. That's why saya memang agak sceptical mengenai lip gloss sebab  tak pernah jumpa yang elok. At first saya grab lip gloss promo (director boleh beli awal) dengan niat nak mengajar dekat unit, turned out saya pulak yang tak boleh move on😂


Berbeza dengan lip gloss lain yang saya pernah cuba sebelum ni, Mary Kay Unlimited Lip Gloss tak rasa sticky langsung. Langsung tak. Tapi still rasa effect lembap dia & melekap elok dekat bibir. Formulasi vitamin C & E yang membantu menyihatkan & melembapkan bibir. Lip gloss baru ni ada tiga finishing yang you all boleh pilih - creamy, pearl & shimmer😍

Mary Kay Lip Gloss dekat kulit sawo matang;




Mary Kay Lip Gloss dekat kulit cerah;



Total semua ada 10 warna yang lawa-lawa, and you all boleh pakai banyak cara jugak tau samada nak apply terus dekat bibir, nak coat lip gloss atas lipstick pun boleh. Kalau you all duduk dekat Selangor & KL boleh request untuk try free dengan saya😍

Click link below to contact me👇👇

https://linktr.ee/dylladnan

COD & scan kulit available around Beranang, Kajang, Semenyih, Seri Kembangan, Nilai, Putrajaya, etc

Instagram :  dylla.deespaking

Facebook  : allydra 


IMPORTANT NOTICE!!! 

Saya tidak bersetuju sama sekali dengan pembelian melalui Lazada, Shoppee, Lazada & online store yang lain. Kami beauty consultant dilarang keras untuk menjual melalui medium berikut kerana Mary Kay mempunyai ratusan produk dan setiap satu daripadanya memerlukan consultation yang tepat. Anda akan menafikan hak pelanggan untuk mendapatkan konsultasi dari beauty consultant bertauliah dan juga “90 Days Satisfaction  Guarantee”. Sila dapatkan produk Mary Kay dari beauty consultant yang sah dan tidak menyalahi undang-undang syarikat.







No comments:

Post a Comment