Saturday 4 August 2018

Mary Kay Brush Collection







Assalamualaikum & morning!

Finally, yang ditunggu telah tiba. Bila dapat teaser brush collection baru dari Mary Kay, saya panas punggung betul. Tak sabar sangat rasanya. Sebab tengok gambar pun dah rasa dia punya kegebuan and kelembutan. Saya takkan membebel panjang-panjang dalm entry kali ni sebab brush ni boleh bercerita sendiri tau hehe.


Saya suka pouch baru ni yang sangat convenient and travel friendly. You all boleh dapat free pouch if beli essential set yang termasuk all over powder brush, cheek brush, all over shadow brush, eye crease & eye smudger brush. Foundation brush, eyebrow brush & powder foundation brush boleh add on. Semua brush baru ni boleh beli separate tau. My personal favourite mestilah foundation brush dengan potongan serong sebab boleh fefeeling macam MUA kikiki.
Ada lapan brush in total - All Over Powder Brush, Cheek Brush, Powder Foundation Brush, Eyebrow / Eyeliner Brush, All Over Shadow Brush, Eye Crease Brush, Eye Smudger Brush, Foundation Brush


Nahh ni antara sebab saya tak nak berceloteh panjang sebab dah buat so called tutorial / review video pasal Mary Kay Brush Collection yang baru. Saya memang nervous and tak mahir buat video so tutup mata lah kalau nampak macam tak kena tu haha.


And...
.

.

.

SURPRISE!

Mary Kay juga ada keluarkan produk baru yang super awesome!

Mary Kay Brush Cleaner yang sangat memudahkan! Spray-spray je and sapu dekat tisu untuk buang kotoran, as easy as ABC. Dulu saya cukup malas nak basuh brush sebab fikir kena bilas banyak kali, pastu kena jemur terbalik and tunggu sampai kering mak aih renyahnya. 

Siapa nak berfeeling dengan brush baru ni, jom set appoinment dengan saya. Boleh belajar cara nak guna jugak alang-alang tu kan. Dibuat dari sintetik yang berkualiti tinggi and lembut di kulit. Tak sia-sia penantian ku selama ini๐Ÿ˜€.


To contact me, please click๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc


No comments:

Post a Comment