Thursday 2 August 2018

Serum Paling Power

Assalamualaikum & good morning!

Jom kita cerita pasal item yang paling power dalam skincare regime, which is SERUM. Kenapa serum ni yang paling berkuasa? Sebab molekul dia yang paling halus and satu-satunya item yang dapat tembus sampai ke lapisan dermis. Kalau skincare lain cuma sampai ke lapisan pertama kulit iatu epidermis. serum ni ada special delivery system yang membolehkan dia sampai ke lapisan dermis, and sebab tu jugaklah serum ni yang paling berkesan berbanding item lain. Tapi tak bermaksud cukup kalau pakai serum je, basic skincare item macam cleanser and moisturizer perlu jugak ya sebab serum takkan boleh bekerja tanpa moiture (kelembapan). 

Macam you all tengok dalam gambar, kan ada bermacam-macam jenis serum tu pun belum masuk semua tau. Setiap serum ada target masing-masing, and kita boleh pakai lebih dari satu serum selagi mana sesuai dengan keperluan kulit kita. Saya sendiri pakai empat serum hehehe. So macam mana turutan kalau pakai banyak-banyak serum? Well senang je sayang, mulakan dengan serum yang paling mahal dulu sebab kita nak penetration dia yang paling jauh. Tapi kalau semua sama harga? Pakai je yang paling halus dulu :). 

Rasa nak berserum tapi tak tahu serum yang sesuai? Contact saya untuk free trial and consultation. Inshaallah saya bantu sebaik mungkin. Kalau nak kulit cantik sampai ke tua, sentiasalah semai baja serum dekat kulit muka😁.




To contact me, please click👇👇

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc


No comments:

Post a Comment