Wednesday 5 December 2018

Mary Kay Makeup - Best ke?

Assalamualaikum & morning!

Biasa tengok makeup tutorial kan,rata-rata guna international brand yang harga dia buat kita rasa gulppp,,,emm takpelah hahaha. Saya tahulah sebab saya biasa rasa macam tu. Btw makeup Mary Kay pun kira international brand jugak, tapi macam mana performance dia?

Well seperti yang kita tahu, Mary kay punya core adalah skincare, sebab apa-apa pun penjagaan kulit jugak yang penting. Tapi macam mana pulak dengan mekap dia? Adakah sekadar ada sahaja? 

Mary Kay mempunyai full range of makeup products, bedak saja dah empat jenis. So bukanlah sekadar ada je.


Antara contoh makeup class yang sedang berlangsung, sorry tak boleh tunjuk muka~

Simple makeup with Mary Kay


Salah seorang model I, 100% Mary Kay


Guest makeup class saya, oh myyy rasa tak boleh move on tengok mata beliau. Teknik smokey eyes yang simple tapi sangat wowww! Guna tiga eye colour je, Amber Blaze, Hazelnut & Espresso. 

Adik ni sgt  cemerlang buat shading tau, akak bagi A++


Antara client makeup dinner, bulan ni ada makeup job utk nikah jugak wish me luck!

Fuhh ni legend betul gambar Before & After, contour cuma guna CC Cream je tau

Saya biarkan gambar berbicara, boleh nampak kan kualiti makeup Mary Kay setanding dengan mekap-mekap antarabangsa yang lain. Rata-rata yang join makeup class saya impressed bila tengok mekap Mary Kay tak cair, rupa-rupanya ramai yang pernah ada experience mekap cair sebelum ni, macam saya jugak huhu.In fact, ada client saya dari Sabah yang terkejut sgt bila tengok mekap Mary Kay bertahan lama & masih cantik, walaupun dia ada full day event. And dia punya impressed tu, sampai decide nak jadi beauty consultant tau sebab nak grab makeup set utk new beauty consultant. Untunglaaa~ Kalau you all nak tahu, sesiapa yang register sebagai beauty consultant memang ada privilege offer yang sangat istimewa untuk makeup set. Kami yang senior ni tak dapat dah sob sob.  

Kalau you all nak cuba barangan makeup international brand tapi dengan harga yang lebih affordable, maca biasalah boleh contact saya. Kalau nak tau offer terlalu special for makeup set untuk new beauty consultant, boleh contact saya jugak. Jom siapa nak belajar basic makeup dengan saya, it's FREE!

To contact me, please click๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc

No comments:

Post a Comment