Sunday 30 December 2018

Makeup Class di Beranang

Assalamualaikum & morning!

Minggu lepas saya ada buat personal makeup class dengan sorang adik manis ni, umur baru 24 tahun tapi ada minat yang mendalam alam mekap. Patutlah mudah je akak ajar😍.

100% using Mary Kay Makeup💓


Ni adalah hasil orang yang first time belajar advanced makeup tau, not bad kan nampak terletak je semua benda. Sebelum start class saya tanya apa yang dia paling minat nak belajar, then dia kata dia masih tak tahu macam mana nak pilih foundation. Allahu kita rasa foundation ni benda basic je kan, rupanya still ramai tak tahu cara pilih foundation yang betul. Well macam saya jugak lah dulu, tu yang sikit-sikit tukar baru walaupun tak habis guna lagi. Seronok sangat bila ajar orang cantik-cantik, tapi sayang lupa tangkap gambar berdua dgn adik ni. 

Jom tengok feedback guest saya after class;


Wahh mmg orang selalu jatuh cinta dgn foundation Mary Kay kan, kenapalah agaknya tu. Nak tau? Jom set date dgn saya. Beberapa hari lepas tu, guest saya ni jadi hostess and ajak kawan-kawan dia buat skincare class dengan saya. You all suka belajar skincare ke belajar makeup? Jom dating😃

To contact me, please click👇👇

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc




No comments:

Post a Comment