Monday 23 December 2019

Beauty Roadshow di Nu Sentral


Assalamualaikum & morning!

Kelmarin saya & rakan-rakan consultants ada buka booth di Nu Sentral, jom saya share sikit aktiviti kami masa hari kejadian.


Haruslah share welfie dulu kan~

In action for skin  analysis - scan kulit yang memerlukan

Product trial - kita kan suka bagi cuba & feel dulu




Paling best hari tu ada special appearance dari MUA Bellaz, dia buat makeup demonstration dekat atas stage sebelah booth kami. Jadi memang nampak clear lah muka belaiu dengan slang Kedahnya, siap explain awai-awai yang dia tak boleh cakap luar nanti tak jadi. Comel je kan hehe. Booth masih berlangsung di Nu Sentral level LG, tapi saya dah takdelah hihi. Next time saya akan update lagi ya kalau ada upcoming booth. Tapi no worries, you all masih boleh coontact saya kalau nak jumpa untuk beauty talk atau yang berkenaan, jangan sembang lain pulak hahaha.

No comments:

Post a Comment