Saturday 7 December 2019

Makeup Class December

Assalamualaikum & morning!

Seronok sangat sebab dah lama tak mengajar mekap, akhirnya minggu lepas saya dapat lepas gian mencantikkan orang. Paling best, guest makeup kali ini rupanya satu sekolah dengan saya dulu tapi tak kenai huhuhu. And nak jadikan cerita lagi, mak saya pun mengajar dia jugak dulu. What a small world~

Inilah si cantik yang dimaksudkan

Sister ni sebenarnya nak belajar mekap untuk diri sendiri je, dengan dia punya main concern untuk menutup eyebags. Ooo bisa aja tuu, ajar je dia teknik conceal and baking, puff hilang terus eyebags! Jom tengok final result dia...

Masih muka yang sama tapi lebih defined & lebih flawless



Kening tu nampak sebelah lain sebelah lain sebab saya buatkan sebelah, and lagi satu guest akan buatkan sendiri. Saya takde istilah perfect eyebrows, bagi saya asalkan kening kita nampak kemas & ada shape sikit cukuplah. And lagi satu, jangan expect buat kening hari ni esok dah pandai. Melainkan kening uolls dah sedia terbentuk cantik, itu bolehlah. Tapi kalau kening serabutan sikit macam kening saya, you all perlukan a few attempts untuk jadi. Apa-apa pun, practice makes perfect.

Semua makeup of course guna makeup Mary Kay. Ramai yang terkejut bila tau Mary kay ada full range makeup products, sebab ingat ke Mary Kay cuma ada skincare. Kalau dak compplete takkanlah saya sampai boleh mekap pengantin guna mekap Mary Kay je from A to Z. Anyway kalau you all berminat nak belajar mekap secara personal dengan saya area KL, Selangor & N. Sembilan boleh whatsapp je tau. Inshaallah saya ajar sampai faham😏

To contact me, please click👇👇

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc


Saya tidak bersetuju sama sekali dengan pembelian melalui Lazada, Shoppee, Lazada & online store yang lain. Kami beauty consultant dilarang keras untuk menjual melalui medium berikut kerana Mary Kay mempunyai ratusan produk dan setiap satu daripadanya memerlukan consultation yang tepat. Anda akan menafikan hak pelanggan untuk mendapatkan konsultasi dari beauty consultant bertauliah dan juga “90 Days Satisfaction  Guarantee”. Sila dapatkan produk Mary Kay dari beauty consultant yang sah dan tidak menyalahi undang-undang syarikat.






No comments:

Post a Comment