Monday 23 December 2019

Debut Celebration SD Elizabeth

Assalamualaikum & morning! 

Saya dengan rasa yang sangat berbesar hati ingin menjemput anda semua ke majlis debut rakan unit saya yang dah pun selamat bergelar Sales Director pada November lepas. Elizabeth atau nama manjanya Eliz merupakan seorang beauty consultant part time dan mempunyai kerjaya hakiki di sebuah company IT. Eliz ni bekerja shift, waktu tidur & makan memang sangat tak menentu. But still, she did it! Inshaallah kita akan dapat manfaat dari perkongsian beliau masa majlis. And you all juga dapat buat skin analysis, skin consultation & product trial hari tu. Ada rezeki boleh dapat lucky draw. Jom sama-sama meriahkan majlis 4 January nanti, whatsapp saya dulu untuk RVSP.

Eliz & saya sewaktu sama konvo Red Jacket University, I'm so happy for her~

To contact me, please click👇👇

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc


Saya tidak bersetuju sama sekali dengan pembelian melalui Lazada, Shoppee, Lazada & online store yang lain. Kami beauty consultant dilarang keras untuk menjual melalui medium berikut kerana Mary Kay mempunyai ratusan produk dan setiap satu daripadanya memerlukan consultation yang tepat. Anda akan menafikan hak pelanggan untuk mendapatkan konsultasi dari beauty consultant bertauliah dan juga “90 Days Satisfaction  Guarantee”. Sila dapatkan produk Mary Kay dari beauty consultant yang sah dan tidak menyalahi undang-undang syarikat.

No comments:

Post a Comment