Thursday 26 December 2019

Simple Affordable Makeup

Assalamualaikum & morning! Dah ready untuk cantik berseri menjelang 2020😍Need some help? Hari ni saya nak suggestkan a few makeup items yang boleh membantu anda nampak gorgeous dengan affordable and at the same time sangat affordable. Jom tengok😍

1. Corecting & Contour Stick 


                     

Mary Kay ada keluarkan stick untuk colour correct & contour. Mudah sangat stick ni calit-calit je untuk nampak flawless and defined. Saya ada cerita terperinci dekat sini, you all boleh refer dekat sini 

2. Mary Kay Lip & Cheek Stick 



Blusher & lipstick sekali, maybe ada yang biasa buat lipstick as blusher macam saya (actually sebab malas😅) tapi you all tau tak sebenarnya untuk Lip & Cheek Stick Mary Kay ni texture di sangat best. Dia stick tapi rasa creamy and moisturising. Saya pun susah nak describe tapi yang penting best. 

3. Mary Kay Baked Trio Eyeshadow 




 Tiga warna untuk satu harga, and jangan risau harganya tak buat you all terbeliak mata sebab rasa tak mampu. Instead dia sangatlah mampu milik sampai you all rasa nak menangis. And since dia ada tiga colour, you all boleh jugak buat as highlighter, buat eyebrow, contour, and blusher jugak untuk certain colour. 

4. Mary Kay Liquid Lipstick 
Saya dah pernah cuba macam-macam jenis matte lipstick tapi takdelah yang rasa selembap Mary Kay punya. Saya bukan cakap sebab saya beauty consultant, tapi lips matte dia memang rasa soft tapi melekap. Takde rasa ada benda dekat bibir macam certain lips matte. Colour dia actually you all boleh main mix & match kalau nak. Harga pun sangat, sangat, sangat mampu milik. Haa kalau nak try moh lerr habaq~ 

Dekat sini saya bagi video untuk you all refer cara-cara nak nampak gorgeous guna mekap yang simple & affordable. 
Gold Obsession

Curved The Blue

Smokey Roses


Sudah rasa terpikat kah?😁 Kalau nak tau price listing & more details boleh refer dekat instagram saya @dee.allydra. Sorry ya bukan tak mau share kat sini tapi memang tak boleh publish. Tapi apa susah, kan boleh whatsapp~


To contact me, please click👇👇

Instagram | dee.allydra
Facebook | Allydra

COD & scan kulit available around Beranang, 
Semenyih, Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Putrajaya, Mantin, NIlai, Seremban,etc


Saya tidak bersetuju sama sekali dengan pembelian melalui Lazada, Shoppee, Lazada & online store yang lain. Kami beauty consultant dilarang keras untuk menjual melalui medium berikut kerana Mary Kay mempunyai ratusan produk dan setiap satu daripadanya memerlukan consultation yang tepat. Anda akan menafikan hak pelanggan untuk mendapatkan konsultasi dari beauty consultant bertauliah dan juga “90 Days Satisfaction  Guarantee”. Sila dapatkan produk Mary Kay dari beauty consultant yang sah dan tidak menyalahi undang-undang syarikat.

No comments:

Post a Comment