Monday 22 February 2021

Kelas Makeup Special Untuk Beauty Consultants Baru

Hai & Assalamualaikum semua!😃


Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah unit meeting kami yang kedua berjalan lancar hari ini. Kali ni special sikit sebab instead of buat education, saya decide untuk buat makeup class memandangkan ramai consultant saya yang grab set mekap special for new consultant. Memanglah ramai yang grab kalau dah separuh harga kan😁 Kelas mekap kali ni tujuan dia untuk bonding sambil-sambil bagi depa belajar pasal produk and macam mana nak bagi nampak presentable.

So since PKP, terpaksalah saya jadi cikgu cum model😀 Buat jelah dengan apa yang ada kan. Alhamdulillah kelas berjalan dengan lancar, consultants saya pun dapat faham and masing-masing cakap thank you berbunga hati saya. Ada yang bagitau happy dapat tau cara mudah nak cntour hidung & pipi hehe. Tapi serius saya memang ajar teknik yang senang-senang, barulah dapat konsisten buat. So saya share kan sikit footage yang berlaku hari  ni😊

Nilah makeup demo kit yang beauty consultants baru dapat grab dengan separuh harga je uolls😱

Ni sedikit sedutan dari kelas hari tu~



Ni hasil selepas kelas😍 Dah tau kan yang mana satu saya kikiki, sorry tak banyak feedback boleh share sebab yang lain segan hehe. Saya suka mengajar sebab by that way saya rasa "hidup" sikit lepas almost setahun terkurung dekat rumah sejak PKP1. Dahlah kita jenis extrovert😅

Sekarang beauty consultant  baru memang banyak sangat privileges - vouchers, special class, special prom, free products and macam-macam lagilah. Kami yang lama-lama ni tak dapat dah sob sob. Best kan?😄 
Boleh click link dekat bawah untuk tanya saya mengenai kerjaya mary kay😍

https://linktr.ee/dylladnan

COD & scan kulit available around Beranang, Kajang, Semenyih, Seri Kembangan, Nilai, Putrajaya, etc

Instagram :  dylla.deespaking

Facebook  : allydra 









No comments:

Post a Comment