Sunday 28 February 2021

Virtual Skincare Class - You are invited!

Hai & Assalammualaikum semua πŸ˜ƒ

Dengan rasa rendah hati dan excitednya saya ingin mempelawa anda semua untuk attend Virtual Skincare Class Percuma saya. Memandangkan tengah PKP, si kita buat melalui Google Meet, which is untung jugak sebab yang jauh-jauh pun boleh join. Banyak input yang you all boleh dapat dari kelas saya - antaranya cara cuci muka yang betul, cara elak kedut sekitar mata, skincare sequence yang betul, simple makeup, lip spa & macam2 lagi!😍

Yes semua FREE! You all boelh ajak kawan2 & family join sekali dan dapatkan hadiah dari saya sbg hostess. Syarat nak join mudah je - umur 18 tahun ke atas & belum mempunyai beauty consultant. Lelaki perempuan semua boleh joinπŸ˜ƒ

Kita ada session on weekend and weekdays, boleh contact saya untuk book slot😊

Click link below to contact meπŸ‘‡πŸ‘‡

https://linktr.ee/dylladnan

COD & scan kulit available around Beranang, Kajang, Semenyih, Seri Kembangan, Nilai, Putrajaya, etc

Instagram :  dylla.deespaking

Facebook  : allydra 

No comments:

Post a Comment