Sunday 14 February 2021

Mentoring ESRS Class

Assalamualaikum & morning semua😀

Alhamdulillah syukur kepada Allah, tanggal 6 Febuari lepas saya berpeluang menjadi salah seorang mentor untuk kelas Essential Step To Reach Success (ESRS). Kelas ESRS merupakan special class untuk beauty consultants baru untuk belajar perkara basic mengenai Mary Kay dan cara tentukan hala tuju - seberapa jauh kita nak pergi dalam Mary Kay. Jadi Inshaallah mana yang kabur-kabur akan jadi lebih jelas once dah join kelas ESRS.
 


Sebenarnya saya agak emosi jugak sebab teringat saat saya attend kelas ESRS tiga tahun lepas, masa tu saya masih bekerja tapi korbankan cuti demi menimba ilmu. Saya joined kelas ESRS yang mana mentornya adalah Sales Director saya ketika itu and sekarang,,,saya mengajar bersama dia pulak. Allahu betapa saya datang dengan impian besar untuk menjadi director ketika itu, dan sekarang saya sebaris dengan mentor lain Alhamdulillah😭

Jadi memandangkan sekarang tengah PKP yang macam takde pengakhirannya, kami continue dengan online class macam biasa. Kelas ESRS hari tu dibuat melalui Zoom and Alhamdulillah, full attendance. Paling best sebab salah seorang beauty consultant saya juga joined class hari tu, lagi semangat😍

Photo after class peaceee✌

Nak belanja sikit gambar sebalik tabir hehe~

Jadi beginilah sebahagian rutin sewaktu PKP, mostly online je tapi sesi sharing & education makin bertambah, sesuai sangat untuk tambah knowledge & boost semangat waktu terkurung dalam rumah ni. Syukur sebab company sediakan banyak program untuk membantu beauty consultants sewaktu pandemik. Jom you all yang masih dok fikir-fikir tu, sampai bila nak fikir kan😁 

Mary Kay menyediakan platform yang kukuh yang bukan saja bantu kita menambah income tapi juga boleh merubah hidup kita. Boleh contact saya sekiranya anda ada apa-apa soalan😊

Click link below to contact me👇👇

https://linktr.ee/dylladnan

COD & scan kulit available around Beranang, Kajang, Semenyih, Seri Kembangan, Nilai, Putrajaya, etc

Instagram :  dylla.deespaking

Facebook  : allydra 


No comments:

Post a Comment