Monday 15 February 2021

Our First Unit Meeting

Assalamualaikum & morning semua!

Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah kami telah berjaya unit kami telah berjaya mengadakan our first unit meeting buat julung-julung kalinya. Selama ni kami selalu join unit meeting under area je, tapi selepas tengok unit makin berkembang and memandangkan kami tak boleh berjumpa disebabkan PKP, jadi saya decide untuk mengadakan unit meeting sendiri bagi mengalakkan bonding sesama consultants dan juga untuk melatih diri saya menjadi leader yang lebih baik. 

      
Inilah realiti di sebalik tabir, elok sikitlah dari bilik tidur sendiri kan kikiki. Memandangkan nak rasa lebih feel, saya decide untuk conduct meeting dari Starbucks dengan cita-cita guna wifi dia juga tapi wifi Starbucks tak boleh connect pun๐Ÿ˜ช Since saya ada beauty consultants yang duduk berdekatan, jadi saya ajak depa mai join sekali walaupun kena duduk jauh-jauh. KIta buat mana yang boleh je, asalkan dapat merasa aura masing-masing.

                 
Inilah beauty consultants saya yang datang teman and join unit meeting di device masing-masing, saya panggil depa si kembar sebab register sekali untuk jadi beauty consultant dua tahun lepas. Mashaallah dah lebih fua tahun dengan depa how time flies~


Bertabahlah tengok mukaku yang sebesar alam ni kikiki. Alhamdulillah unit meeting pertama kami berlangsung dengan jayanya siap ada tetamu jemputan senior Sales Director Erney. SSD Erney merupakan seorang akauntan yang buat Mary Kay secara part time saja. Dia kata buat Mary Kay untuk release tension tapi tulah dia punya release tension tu sampai berjaya dapat Pink Car percuma dari company. And SSD Erney juga ada anak lima orang, dengan husband bekerja sebagai frontliner and selalu takde dekat rumah. Nak seribu daya kan~

Inshaallah kita akan ada banyak lagi unit meeting in future, online pun online lah selagi ilmu sampai kan. Kalau you all berminat nak join family kami yang positif dan penuh semangat ni boleh click link dekat bawah ya, kita guide dari zero๐Ÿ˜Š

Click link below to contact me๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

https://linktr.ee/dylladnan

COD & scan kulit available around Beranang, Kajang, Semenyih, Seri Kembangan, Nilai, Putrajaya, etc

Instagram :  dylla.deespaking

Facebook  : allydra 












No comments:

Post a Comment